Minden a világra és önmagára kíváncsi léleknek

PillanatPillangó utazása

PillanatPillangó utazása

A művészetről

2013. október 13. - tündér86

Ülök a gépnél,a szoba átütő csendjében csak a számítógép billentyűi hallatszanak.A kutyám sincs most itthon nálam.Otthon van anyáéknál,kétlaki élete másik helyszínén,de ugyanúgy jó helyen.Szeretik,meleg van,leviszik,kajája van.Bár ugyanúgy egyedül van ott is napközben,de egyszerűbb ott lennie.

Egyedül..magába kerítenek a hétvége érzései,hullámai ami összemosódik a másnappal,a hétfővel.A hétvégén magamnak éltem.Igyekeztem kihozni a legmélyebben rejlő önmagamat.

S rábukkantam.ÖNMAGAMRA! A MŰVÉSZET SEGÍT:

ÉLNI,SZERETNI,HINNI,REMÉNYKEDNI,BÍZNI,TUDNI,HOGY MINDEN A HELYÉN VAN-vagy nem,de azt meg SEGÍT ELFOGADNI.SZÍNES,KREATÍV!!!!! MINDEN ELEME KOMBINÁLHATÓ!

ÖRÖMET AD,SZÍNT,ÉLETET A LÉLEKNEK.A JOBB AGYFÉLTEKE MINDEN KIS SEJTJE TÁNCOT JÁR ÉS LENYOMJA A BALT.NINCS TÖBB DEPI ÉS EGYKEDVŰSÉG.MEGÉLJÜK A JELENT,ITT ÉS MOST!


Kombinálhatóak a kedvenc dalok,versek  fotókkal.A zenében mindig éltem és élek..s mikor azt hiszem,az írás,a szavak flow-ja megragad bennem,akkor máshoz nyúlok.A fényképezőgéphez.Majd jön az "egyedüllét fotós flow-ja". Szép őszi nap,jó fények,a bordósak,barnásak és a finom mézes sárgák tánca a természetben.A legjobb alkalom újra meglátni a természet szépségét.Élvezni a percet és megélni önmagad teljes egészben ahogy hétközben hétfőtől péntekig nem tudod.


Képek step by step,s a hozzá tartozó zenék néha versből kiindulva! Mondták már nekem,tanuljak művészetterápiát.Hát,ahhoz több hitelességem lenne,mint a tanításhoz.Meg reikizzek és foglalkozzak természetgyógyászattal; persze kérdés,hogyan lehetne megvalósítani ; mellesleg erre annyit mondtam,a reiki tiszta szeretet-energia.Soha nem csinálnám pénzért.Erre az ötletre a szívem fellázad.

Nyitott kezelések,megéltem már így-úgy és ez annyira tiszta érzés,adni,hogy a pénz csak rontja.(persze van ki reiki-mester,s egy órás kezelést csinál 3000-ért,ismerek ilyet; hát eljön bárki reiki klubra,kezelünk 3/4órát ott mi is (többség Reiki II.-es meg páran I.-esek) de egy reiki I.-esen is ugyanaz az energia folyik át mint egy reiki mesteren.Persze ott nagyobb az energiatér,de nincs különbség.Ugyanaz működik mindannyiunkban.

A börtön ablakába soha nem süt be a Nap...vagy mégis???Ide besütött.

1380812_736756349683305_974698558_n.jpg

Mostanában óriási nagy kedvencem Radnóti Bájolója.Sok mindennel kombinálom.Megfog,mert óriási vad dörgedelem van mostanában bennem,vihar,fellegek meg villámok.Hogy honnan? Hát,őszintén megmondom,ezt versként nem ismertem.Aztán eljött egy X Faktor,s hallottam,zenésen.Addig nem nyugodtam míg rá nem találtam: Suhancos,Bájoló.A Suhancosok,írtak hozzá egy jó prózai (rap) részt is (bár itt kevésbé rap,hasonló,sőt,a zenében rap-nek hívjuk,de tök szépen a zene alá mondják) .... na hát,az is odatesz,Istennel.Elsőre,másodszorra hallgatva kérdeztem magamtól: mit akarnak ezek Istennel? Aztán az utolsó pár sor,az egy adott percben belevágott a szívembe és jött egy ráeszmélés,IGEN!

Minden embernek más élete,külön története van.Rátok bízom,ki mit érez,lát ki ebből amiket én alkotok,vers,zene és kép.Ez maga így kombináltan egységes művészetterápia.Igaz,soha nem tanultam,mégis a szívembe mar vagy ölel sok minden.

Egyenlőre figyeljük középen a "próza",zenei nyelven rap-részt. Vegyétek egy különleges magyar órának.

Én hiszem, minden egyes ember angyalnak születik,
És Isten arról álmodik, hogy nem mindig csak követik.
Hanem egy szép napon majd utolérik páran,
Akik rendet tesznek itt lent ebben a világban.
Én hiszem, hogy Te lehetsz az, ki felvezet a csúcsra,
Hisz' nálad van az ajtó, tessék, itt a kulcsa.

1375926_736755319683408_809362760_n.jpg

Adjunk neki keretet.Kép,kép,közte a zene.Refrén,maga a Radnóti vers képe jön.

Rebbenő szemmel ülök a fényben,
Rózsafa ugrik át a sövényen,
Ugrik a fény is, gyűlik a felleg,
Surran a villám, s már feleselget.

37044_737485622943711_1347802710_n.jpg

SZÓVAL,MI IS A MŰVÉSZET? KI TUDJA????

IGEN!!!! MAGA AZ ÉLET!

S TE ÚJRA ÉLSZ!!!!

1383746_737486699610270_1552307397_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pillanatpillangok.blog.hu/api/trackback/id/tr665567178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grafogizi · http://profigrafologia.hu 2017.04.27. 20:18:47

Kedves Kis Pillangó!

Minden írásod megérint... valahol egyből a szívhez szólnak...akár próza... akár vers.

Sajnálom, hogy nem mindig jut rá időm, hogy végig olvassam egyik-másik hosszabb írásodat.

Sok-sok szép élményt kívánok Neked, hogy minél több pozitív energiát tudj sugározni a világ felé!

:-)

tündér86 2017.09.05. 15:22:02

Kedves GrafoGizi!

Talán valahol jelzi neked a rendszer hogy itt írtam. Későbbi blogokban rájöttem, hogy kell kezelni a kommenteket! Hát, ja, visszanéztem, ez 2013, azóta lett egy Lélekpercek és egy Terápiás beszélgetések blog...jelenleg épp zuhanásban vagyok, nincs sok művészet, se pozitív energia, egyáltalán..sőt...elkezdtem elég durva módon bántani magam. Volt akinek, utólag mesélve mik történtek, azt kérdezte, kórházban vagyok e vagy hol....
Azért, tudod, kár hogy eltűntél...mindenki eltűnt. Főleg miután gyógyszert szedek, mindenki lelépett ... és ami szomorú, legkevésbé a család akire számíthatok. Két ember maradt: orvos és pszichológus kettőse. Nem is akarok többet. Ez van. A verseim hirtelen a pokolról és a halálról kezdtek szólni...és Radnóti Bájolója oly távoli. 2013 .. hol nem volt, tán igaz se volt. Örülök hogy túléltem az elmúlt 5 évet azóta...és már senki nem olvas, de azért írok. /// Írj úgy, mintha senki se figyelne, olvasna, elég magányos, de legalább kiküldöm magam az égbe.
süti beállítások módosítása